دستگاه کپی شارپ دارای قابلیت ها و ویژگی های بسیاری می باشد که در طی مدت زمان ویژگی ها و قابلیت های جدیدی در این دستگاه ها توسط کارخانه سازنده اعمال می گردد . از جمله بزرگترین قابلیت هایی که دستگاه کپی شارپ دارا می باشد می توان به منوی فارسی که در عملکرد آن وجود دارد اشاره نمود در ذیل به قابلیت های بیشتری از دستگاه کپی شارپ اشاره می نماییم:

1)امکان کپی برداری با استفاده از سیستم SOPM که در این سیستم از سرعت بسیار بالایی برای کپی برداری استفاده می شود.

2) با استفاده از تغذیه کننده های دو روی سند (RSPF) می توان در مصرف زمان صرفه جویی نمود .

3) مجهز به Duplex استاندارد

4) دارای صفحه نمایش 1/8 اینچی

5)دستگاه کپی شارپ قابلیت چاپ تا سایز A3 را دارا می باشد .

6) سرعت چاپ دستگاه کپی شارپ به 25 برگه در دقیقه هم می رسد.

دستگاه کپی شارپ به راحتی می تواند تعداد 999 برگه را به صورت متوالی و پی در پی در کوتاهترین زمان ممکن تکثیر نماید و میزان بزرگنمایی در این دستگاه حداقل 25 % و حداکثر 400 در صد می باشد .ضمانت نامه مورد تایید این دستگاه را تنها از شرکت مادیران تهیه نمایید . این دستگاه دارای حداکثر 6600 برگه را در محفظه خود جای می دهد . میزان حافظه مورد استفاده در این دستگاه تا 348 MB قابل ارتقاء می باشد و میزان حافظه ی هارد دیسک آن نیز 40 GB می باشد . صفحه نمایش این دستگاه نیز لمسی بوده و دارای محیط نرم افزاری بسیار آسان می باشد به گونه ای که هر کاربری با حداقل تخصص به راحتی می تواند با دستگاه کپی شارپ کارنماید. دستگاه کپی شارپ دارای قابلیت ها و ویژگی های بسیاری می باشد که در اینجا تنها به برخی از آن ها اشاره شد.

دستگاه کپی شارپ دارای نمایندگان بسیاری در سراسر دنیا می باشد و این در حالی بود که در سال 2011 میلادی برترین نماینده دستگاه کپی شارپ ، مادیران اعلام گردید :

در سال 2011 همایشی در دبی به میزبانی دفتر مرکزی دستگاه کپی شارپ آفریقا و خاورمیانه برگزار گردید در این همایش نمایندگان بسیاری از سراسر جهان حضور به هم رسانیدند که در حسن ختام آن آقای Yamaguchi مدیر عامل دفتر مرکزی دستگاه کپی شارپ تقدیر نامه ای مبنی بر برترین نمایندگی را به مادیران اهدا نمود که هدف از این همایش تغییر سریع تر روش های فروش سنتی و ارائه راهکارهای جدید در خدمات رسانی به مشتریان بود ، در واقع در این همایش از مفهوم Solution و اهمیت آن سخن به میان آمد در واقع Solution همان ارزش افزوده می باشد  و در آن همایش آمار های دقیقی از شرکت های پیشتاز که از این مبحث استفاده می کنند ارائه شد که امروزه به عنوان یک مبحث مهم در کسب و کار بیان می شود . با استفاده از رزش افزوده علاوه بر تامین حداکثر انتظارات مشتریان می توان هزینه ها را در دراز مدت کاهش نمود .

تعمیر دستگاه کپی